Canadian National Coalition
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


forum for the eCanadian poltical party the Canadian National Coalition (erepublik)
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 UN ambassador forum

Go down 
5 posters
AuthorMessage
outaouais_sv




Posts : 3
Join date : 2010-01-17
Age : 34
Location : Gatineau, Québec

UN ambassador forum Empty
PostSubject: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptySun Jan 17, 2010 11:53 pm

Title says all, doesn't it?
Back to top Go down
Greg McNeish
Admin
Greg McNeish


Posts : 465
Join date : 2009-10-08
Age : 41
Location : Ottawa, Ontario

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptySun Jan 17, 2010 11:57 pm

Salut, Union Nationale.
Back to top Go down
outaouais_sv




Posts : 3
Join date : 2010-01-17
Age : 34
Location : Gatineau, Québec

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptySun Jan 17, 2010 11:58 pm

Good day to you.
Back to top Go down
Greg McNeish
Admin
Greg McNeish


Posts : 465
Join date : 2009-10-08
Age : 41
Location : Ottawa, Ontario

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptyMon Jan 18, 2010 12:29 am

I've got to admit that I'm relieved that your response was in english. I tapped into all of my strength, to muster that "salut". I keep making it a goal of mine to learn french, but still haven't taken the necessary steps. I guess with this new decade, I should get to work on a new language.

I've noticed that a few of your party members have been declaring their intention to run for Congress. The CNC would be happy to host UN members. I don't know how many slots we'll have available, but if you have an idea of how many you would like, we'll see what we can do. Shoot me a PM: http://www.erepublik.com/en/messages/compose/1923318

Cheers!
Back to top Go down
jbdivinus

jbdivinus


Posts : 113
Join date : 2009-09-22

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptyMon Jan 18, 2010 6:00 am

bonjour!
sa va?
Back to top Go down
Rigour6




Posts : 34
Join date : 2009-12-21

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptyWed Feb 17, 2010 3:39 pm

Bonjour a tous.
Au moins temporairement, on m'a donne la poste d'ambassadeur a l'UN. Je dois commencer en m'excusant pour mes fautes dans la belle langue, celles causait par ma connaissance limite, celles causait par mon clavier unilingue, et n'oublions pas celles causait par ma dactylo parasseuse.

Comme vous savez surement, le parti CNC, comme parti centriste, se vante d'une histoire de collaboration avec l'UN a but de permettre les candidats UN de poser leur candidatures tandis que l'UN n'etait pas un parti de niveau assez haut. Heureusement, l'UN a recemment pris son place dans les premier rangs des partis canadiens. A part du parti CNC on espere que cette reussite ne marquera pas le fin de nos collaborations mais au contraire nous permettra de travailler ensembles plus effectivement que jamais.

Je vais prendre quelques jours pour mieux m'informer de l'UN, mais n'hesitez pas a m'ecrire si je peux vous rendre service.

Soyez vous agreable, etc.
Back to top Go down
Treian
Admin
Treian


Posts : 687
Join date : 2009-09-16
Age : 44
Location : Canada

UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum EmptySat Feb 20, 2010 4:03 pm

Bonjour, et bienvenue au forums de la CNC. J'espair que les relations futures entre nos deux partie sera mieux qu'aux passe.

I hope to work on these relations in the future.
Back to top Go down
Sponsored content





UN ambassador forum Empty
PostSubject: Re: UN ambassador forum   UN ambassador forum Empty

Back to top Go down
 
UN ambassador forum
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Canadian National Coalition :: Welcome! :: Party ambassadors area-
Jump to: